دیانا ، فرشته کوچولودیانا ، فرشته کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

دیانا فرشته کوچولوی ما

فرشته یکساله من

1393/11/30 10:53
نویسنده : مامان
158 بازدید
اشتراک گذاری

ماه زندگیم..فرشته کوچکم ..یک ساله شد

به همین زودی دلم برای همه 365 روزی که با هم گذراندیم تنگ شد!..365 روزی که جزو بهترین و شیرینترین لحظه های عمرم بود...

پارسال در چنین روزی پر بودم از هیجان..و انتظار برای دیدن روی ماهش

و حالا یک سال است که به لطف وجود پربرکتش... مادر شده ام و مادری کرده ام..

خدایم..شکر برای بودنش..سلامتیش..خنده هایش..و همه لحظات بکر مادرانه ای که او خالقش بود..دخترک شیرین دوست داشتنیم

خدایا..دخترکم را به تو میسپارم..نگهدارش باش ..و تجربه این حس ناب و بی نظیر را به همه آنهایی که آرزویشان داشتن این روزهای مادرانه است عطا کن..

یک ساله  کوچکم..غنچه نوشکفته من..

تمام هستی ام به نفسهایت بند است آرام جان مادر....

                                      تولدت مبارک دختر زمستانی من

 

             ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)