دیانا ، فرشته کوچولودیانا ، فرشته کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

دیانا فرشته کوچولوی ما

دختر با دندون من !

1393/11/30 11:21
نویسنده : مامان
1,279 بازدید
اشتراک گذاری
مروارید سوم دختر نازنینم 10 بهمن ماه در فک پائین روئید و دخترم سه دندونه شد.
 

 

... و اما بالاخره رویش مروارید سفید چهارم در فک بالا سمت راست مصادف با 24 بهمن ماه... برایم خیلی شیرین بود ... دلبرک چهار دندونه من دیگه به راحتی میتونه خوردنیهای مورد علاقشو گاز بزنه .

ولی خوب شیطون بلا هنوز اجازه نداده ما از مرواریدهای خوشکلش یه عکس قشنگ بندازیم و من مادر همچنان امیدوارم برای ثبت این رویداد با کمک دوربین ...

عزیزکم ... دلبرکم ... شاخه نیلوفرکم

رویش مروارید سوم و چهارمت را در صدف بی مثال دهانت تبریک می گویم . 

و حالا ....لبخندت با درخشش آن مرواریدهای سفید در صدف بی مانند دهان کوچکت...جان می بخشد و دل می برد ..

 

بند دل منی...دوازده ماهه شیرینممممم

                         

و اماااا....رویش این مرواریدهای کوچک بهانه خوبی بود برای یک جشن کوچک خانوادگی ... که بنا به یک رسم و سنت قشنگ قدیمی همراه شد با آش پزون اونهم از نوع دندونیش!

و به این ترتیب باز هم دست به کار شدم و بساط چسب و کاغذ و قیچی را علم کردم... تزییناتی بود با دندان و پری دندان  و.....!!متنظر

 البته با تاخیر که ان هم علت داشت ...

و آش مامان بزرگ پز ....

کمک آشپز:  نداشت !

و دستور تهیه آش از خودش

که این آش با وجود داشتن یک مشاور و مجری نه شور شد و نه بی نمک!

و باقی داستان به روایت دوربین...

 

لیبل ظرف آش

لیبل قاشق دندونی

 

 و اینم آش خوشمزه !!!

 

و بالاخره دو شب بعد از جشن تولد گل نازم موفق به شکار لحظه اونم از نوع دندونیش شدم !!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)