دیانا ، فرشته کوچولودیانا ، فرشته کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه سن داره

دیانا فرشته کوچولوی ما

عکسهای اسفند دوست داشتنی

1394/12/16 10:30
نویسنده : مامان
682 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند دوست داشتنی با عجله و شتاب رسید و شور و هیجان خرید و خانه تکانی و رتق و فتق امور را با خود به ارمغان اورد ...و تکاپوی ادمها برای رفتن به پیشواز بهار شور انگیز چقدر ادم را سر ذوق می اورد ... وصف حال ما هم این روزها تمام کردن سفارشات و در کنار ان انجام امور خانه است ... از اوالایل بهمن ماه کارو کسب بیرون را رها کردم و تصمیم مشترکمان بر آن شد که در خانه با دختر عزیزم همراه و همبازی شوم و چه همراهیه شیرینی ... صبح ها دخترکم تا ساعت ده در خواب شیرین است و وقتی بیدار می شود تقاضای شیر میکند ، علاقه ی وصف ناپذیرش به شیر خوشحالم میکند و بعد از آن نوبت به صبحانه میرسد که باید حتما کره و پنیر و گردو با هم نوش جان کند و البته این نکته از جا نماند که اگر فراموش کنی در شیرش عسل بریزی یاداوری میکند .

هوا کم کم بوی بهار میدهد و درختان رو به سبز شدن و شکوفه دادن می روند . و یکی از جمعه های اسفندی ما تصمیم گرفتیم برای هواخوری و استفاده از طبیعت زیبا که حالا بین اسفند و فرودین در جدال بود ، از شکوفه های سر درختان هز و بهره ببریم و البته عکاسی بکنیم چشمک بالاخره دختر شیرین تر از جانم باید با شکوفه های بهاری هم عکس می داشت .

 

 

راستی ، اولین عکس پرسنلی دختر شیرین زبانم را  مورخه 12 اسفند 94 در اتلیه هزاره سوم انداختیم . وقتی رفتیم اتلیه و روی صندلی نشاندیمش اول بغض داشت و کم کم حالت عادی به خودش گرفت و انصافا عکس خوبی از آب درامد . بعد از آن اصرار به رفتن به اتیله و انداختن عکس ان هم از نوع پرسنلی داشت .

 

 

البته دیانای من این روزها به عشق اینکه عکسهایش چاپ میشود و مثل تزیینات تولدش ریسه میشود و روی دیوار نصب می گردد در عکاسی یک کمکی همکاری دارد و وقتی از موقعیت شاد و بازیش دنبال سوژه میگردی و تقاضای همکاری میکنی مستقیما پشت درب ورودی آپارتمان می دود و مثلا آماده عکس انداختن می شود ... این هم شیوه ی دیانا هنگام عکس انداختن ...

 

ادغام  بچگی و بزرگی 

عاشق چادر نمازشه !!!

به نحوه ی گذاشتن تل روی سرش دقت کنید خندونکخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)