دیانا ، فرشته کوچولودیانا ، فرشته کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

دیانا فرشته کوچولوی ما

خاطرات 2 ماهگی

1393/1/1 11:40
نویسنده : مامان
265 بازدید
اشتراک گذاری

اولین عید نوروز

عزیز دلم ، نی نی فسقلی ما ؛ برای عید نوروز 93 ما سه نفره شدیم و  خیلی خوشحالیم که حالا بعد از 4 سال جمع ما 3 نفره شده . برا تحویل سال به خاطر وجود تو گل نازم میز هفت سین چیدم . سبزه خریدم . ماهی قرمز دو تا خریدیم و خلاصه هفت سینو کامل کردم و بعد سه تایی چند تا عکس با سفره هفت سین انداختیم . بابا به خاطر تو خیلی ذوق داشت و کلی عکس یادگاری گرفت که یکیشو اینجا برات میذارم

اولین عیدت مبارک عشق مامان و بابا ..........

بعد از اینکه خونه عکسامونو انداختیم و سال تحویل شد رفتیم خونه مامانی . بابایی بهت 50000 تومان عیدی داد دستشون درد نکنه . کلی هم با دایی و خاله مشغول شدی . دایی علیرضا  100000 تومان عیدی داد اونم دستش درد نکنه  خاله جونم همینطور . بعد همه با هم رفتیم خونه مامان بزرگ و بابا بزرگ من .

دیگه جایی نرفتیم چون تو خیلی کوچولو بودی ترسیدم زیاد که بیرون ببرمت سرما بخوری . غیر از اون مامانی و خاله جون عازم سفر کربلا شدن و ما رو تنها گذاشتن . وقتی برگشتن برات عروسک بزرگ و لباس سوغات آورده بودن که عکس یکیشونو برات میذارم . دستشون درد نکنه ...

این یکی هم سوغات زن دایی مامان جونت برای عروسکم . دستشون درد نکنه

غیر از عروسک مامانی سه تا عروسک دیگه هم سوغات کربلا داشتی . که یکیشو مادر بزرگ من و دو تاشم خاله های من برات آوردن . دستشون درد نکنه .

اولین خنده

اولین لبخند ملیحتو اینقدر دوست داشتم . بعد از اون وقتی باهات حرف می زدم یا شعر عروسک قشنگو می خوندم لبخند میومد رو لبات و دل ما رو می برد .قلب

شیر خشکی شدن عزیز دلم

دو روزی بود دخمل گلم بی تابی می کرد . بردیمت دکتر مشخص شد که باید کنار شیر مامان شیر خشکم استفاده بکنی که ما هم شیرخشک نان برات تهیه کردیم . این شد که نی نی نازم شیر خشکی ام شد آرام

حمام دو ماهگی

عافیت باشه جیگر طلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)