دیانا ، فرشته کوچولودیانا ، فرشته کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

دیانا فرشته کوچولوی ما

خاطرات 1 ماهگی

1392/12/1 10:30
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

تولد یک فرشته

دیانا جونم ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه  28 بهمن ماه 93  با وزن 2.890 و قد 46 در بیمارستان فاطمه زهرا توسط دکتر مطهری چشمای قشنگشو به دنیا باز کرد و شادی زیادی به ما هدیه داد . این وبلاگ هدیه ما به عزیز دلمونه تا اتفاقات قشنگ و مهم زندگیشو توی اون ثبت کنیم تا  گل خوشگلمون فرداها بزرگ که شد اونو بخونه  و لذتشو ببره .

دست و پای کوچولو

مهمونهای دخملی

خیلی ها برای چشم روشنی و تبریک تولدت به ما و دیدن تو اومدن خونمون . خاله ها و دختر خاله ها و دایی ها و بابا بزرگ و مامان بزرگ و عمه ها و ختر عمه ها و دوستای من و  مادر شوهر خاله زهرات و مامان زن دایی و عروس خاله ها و دختر خاله های مامانی و خلاصه عمه ها و دایی ها و عمو ها و خاله خودت و خیلی های دیگه . همه هم زحمت کشیدن برات هدیه های جور واجور اوردن . دست همشون درد نکنه . رضای دایی خیلی ذوق کرده بود تورو دید می گفت چقدر کوچولو . بعد اومد تو اتاقت و خواست که باهات عکس بگیرن . اینم عکس یادگاری .  از سمت راست مهدیار - دیانا - رضا

چند تا از هدایای دخمل خوشکل نازم که مهموناش براش آوردن . دست همگی درد نکنه totalgifs.com aniversario gif gif 97.gif

 

سرمای زمستون و کلاه گشاد و خواب ناز

خواب ناز

تو ماه اول شبا خیلی دیر می خوابیدی یه وقتایی تا چهار صبح بیدار بودی یا اینکه می خوابیدی یک ربع بعد بیدار می شدی . روز که می شد می بردمت تو اتاقت بخوابی که مهمون میاد بیدار نشی . اینجا خیلی راحت و ناز خوابیده بودی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)