دیانا ، فرشته کوچولودیانا ، فرشته کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

دیانا فرشته کوچولوی ما

دخترم روزت مبارک

1394/5/27 11:29
نویسنده : مامان
508 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تو فرشته ای هستی از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان . . .
 

جگر گوشه من روزت مبارک

 

دو روزی بود شروع کرده بودی و کلمه کباب را تکرار می کردی ... روز دختر برای شام شب خورشت قیمه درست کرده بودم با کلی دقت و ذوق ...

شب که بابا اومد خونه غافلگیرمون کرد و به مناسبت روز دختر برات کباب خریده بود تا لذت گفتن این کلمه را بیشتر حس کنیم . این شد که حجم بیشتر غذای دستپخت من رفت تو بایگانی یخچال برای فردا خندونک

و اما هنوز موفق به گرفتن کادوی روز دختر برات نشدیم . میخواستم برات یه تنفگ آبپاش خوب بگیرم که هنوز اونی که می خواستم پیدا نکردم . و چون با موبایل اسباب بازی خوب ارتباط برقرار نکردی دنبال یه گوشی تلفن اسباب بازی هستم که هم طبیعی باشه هم موزیک خوب داشته باشه . یه روز که رفتیم گالری دوستم الهه اونجا دیدی و خوشت اومد و کلی باهاش بازی کردی ... روز دختر دو جا سر زدیم تلفن ها خیلی کوچولو بودن و به واقعیت نزدیک نبودن تو هم خوشت نیومد انگار ... اینه که هدیه روز دختر امسال را هنوز از ما طلبی ... تو فکرش هستم و دنبالشم تا برات بخرم

پسندها (1)

نظرات (0)