دیانا ، فرشته کوچولودیانا ، فرشته کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

دیانا فرشته کوچولوی ما

دندون 10 ام خوش اومد ...دندون 11 تو راهه

1394/3/11 10:53
نویسنده : مامان
265 بازدید
اشتراک گذاری

نفس و دردونه نازدونه مامان ... دیروز با بابا جون رفتیم بیرون خرید برای خونه جدیدمون ... من و شما یه جایی توی ماشین موندیم . عینک بابا را برداشتی و داشتی باهاش بازی میکردی که من ازت گرفتم و زدم رو چشام .. خواستی از روی صورتم برش داری که من به شوخی گفتم نمیدمش و یکدفعه شما خندیدی ... منم تشویق شدم و دوباره گفتم و اینبار قهقهه زدی ... و این شوخی و خنده ادامه داشت . وقتی سرتو بالا میبردی تا خنده از ته دل بکنی ...دیدم بله ... سمت راست فک پائین یه دندون خوشکل آسیاب رخ نمایی میکنه ... کلی ذوق کردم و برای اینکه اندازه اشم ببینم چند بار دیگه این بازی را تکرار کردم ... و در این لحظه دیدم سمت چپ فک پائین هم برجسته و صورتی شده و قراره دندون یازدهم هم که آسیاب هستش دربیاد و جوجوی من حسابی بزرگ بشه و کباب خور کباب خور ...

الهی فدای تو بشم من ... نفسم به نفس تو بنده ... شیرینی زندگیم ... و ثانیه ثانیه عمرم به تو فکر میکنم

 

پسندها (1)

نظرات (2)

فائزه
11 خرداد 94 11:29
سلام عزیزم . ایشالا به سلامتی. من تو راهم یکی خوشحال میشم سر بزنین. ثمره ی عشق مامان و بابا www.faezeh-banoo.niniweblog.com
شیما مامی شاهین کوچولو
20 خرداد 94 23:07
به به دیانا خانوم طلا مرواریدای جدیدت مبارک باشع فداش