دیانا ، فرشته کوچولودیانا ، فرشته کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

دیانا فرشته کوچولوی ما

لالایی

1394/3/4 11:51
نویسنده : مامان
658 بازدید
اشتراک گذاری

لالالالا تو بارونی
گل سرخ بهارونی
به زیر پای تو هردم
زمین داره گل افشونی
لالالالا گل پونه
گل خوش عطر بابونه
بهار سبز عمر من
گل ایوون این خونه
دلت از غم جدا باشه
پرستویی رها باشه
میون شهر شادیها
نگهدارت خدا باشه
لالالالا بهشت من
گل اردیبهشت من
خدا با لطف آورده
ترا در سرنوشت من
لالالالا گل نازم
تویی غمخوار ودمسازم
لالالالا تو درمونم
فدای تو بشه جونم

 

جمعه اول خرداد ماه مهمانی به صرف نهار خونه دایی مامان - دیانا و نیکا

 عکس گرفتن از یه دختر شیطون و وروجک تو مهمونی و گردش کار بسی دشوار شده است ...

 و عصر همون روز باغ بابایی

 گردش علمی دخترم

هوا بسیار بسیار عالی بود . سبزی و آلو سبز چیدیم و دخترم آلو بدست تو کل حیاط و اطراف باغچه می دوید و اکتشاف علمی میکرد و هر چیزی نظرشو جلب میکرد مینشت و دقیق بهش نگاه میکرد مثلا به یه کفش دوزک ...وقتی نسیم خنک و باد میوزید کلی ذوق میکرد ...آها راستی در حین دویدن برای اکتشاف ، زمین خورد و یه کوچولو زانوی نازو نرمش خراش برداشت و اوف شد . حالا دیگه باید هرازگاهی جای اوفشو ببوسیم ...تا ساعت 12 با خانواده نامزد دایی جون و با خاله جون و مامانی بابایی باغ بودیم کلی خوش گذشت ...

و چند عکس دیگه از شروع 16 ماهگی عسلم ...

بدون شرح ...

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله مهتاب
16 خرداد 94 14:59
سلام عزیزم...خوشحال شدم به ما سر زدین..ماشالا دختر نازی دارین..خدا نگهش داره..عکسه قشنگی هم هست.. خوشحالم که دوسته خوبی مثه شما پیدا کردم..شما لینک شدین..
مامانی
25 خرداد 94 18:28
خیلی عکس قشنگیه خوشگل مممممممممممممممممممممممن